1.1  Найменування Комунального підприємства

КОМУНАЛЬНЕ ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО №4

код за ЄДРПОУ         14272096

місцезнаходження     58000, М.ЧЕРНІВЦІ, ШЕВЧЕНКІВ-СЬКИЙ Р-Н, ВУЛИЦЯ ПОЛЄТАЄВА, БУДИНОК 10

поштова адреса         58000, М.ЧЕРНІВЦІ, ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ Р-Н, ВУЛИЦЯ ПОЛЄТАЄВА, БУДИНОК 10

розклад роботи          понеділок-п’ятниця з 8-30 до 18-00,

перерва на обід з 12-30 до 14-00

прізвище, ім’я та по батькові керівника підприємства                                                      Годжаєв Таптиг Шабан огли

номери засобів зв'язку          +38 03722 4-48-10

адреси електронної пошти                                                                                                             Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

місце та графік прийому громадян  58000, М.ЧЕРНІВЦІ, ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ Р-Н, ВУЛИЦЯ ПОЛЄТАЄВА, БУДИНОК 10

понеділок з 9-00 до 11-00 та з 14-00 до 19-00

четвер з 14-00 до 19-00

субота з 9-00 до 13-00

прізвище, ім’я та по батькові заступників  головний інженер Краснов Олександр Петрович

Посада

ПІБ

Міські телефони

Електронні адреси

Начальник

Годжаєв Тофік Шабанович

4-48-10

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Головний бухгалтер

Глушко Оксана Михайлівна

4-36-09

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Головний інженер

Краснов Олександр Петрович

4-48-10

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ -Завантажити

1.2.Цілі діяльності Комунального підприємства  

Комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №4 створене з метою задоволення потреб членів територіальної громади міста в житлово-комунальних послугах, збереження та ефективного використання житлового фонду, благоустрою територій визначених Власником або уповноваженим ним органом, надання платних послуг громадянам, а також з метою одержання прибутку. Предметом діяльності Підприємства є виконання всього комплексу робіт по експлуатації, технічному обслуговуванню і утриманню житлового фонду, санітарному прибиранню та благоустрою територій.

1.3 Статут Комунального підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше.перелік сканованих і електронних документів

1.4. Рішення суб’єкта управління об’єктами комунальної власності щодо Комунального підприємства             сканований документ

1.5. Порядок та нормативно-правові акти, на основі яких утворюються тарифи на послуги комунального підприємства

Рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 23.03.2010 р. № 195/5 «Про коригування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» внесення змін в рішення виконавчого комітету від 21.10.2008р. № 814/21 та  визнання таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 17.05.2005р. № 365/8  

 1.6. Найменування виконавчого органу Чернівецької міської ради, у підпорядкуванні якого знаходиться комунальне підприємство департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради

Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради

місцезнаходження         58029, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 176

поштова адреса: 58029, місто Чернівці, вулиця Героїв         Майдану, будинок 176

прізвище, ім’я та по батькові керівника :  

                     в.о.Бурaк Олександр Кризонтович

адреса електронної пошти :                                                                                                                                                                          Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. "> Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 розклад роботи:       понеділок-п’ятниця з 9-00 до 18-00,

                                 перерва на обід з 13-00 до 14-00

місце та час прийому громадян   

номери засобів зв'язку:   +38 0372 524049;

  +38 0372 524241

 1.7. Організаційна структура Комунального підприємства з назвами структурних підрозділів,їх основними функціями, прізвищем, ім’ям та по батькові керівників, їх фото, службовими номерами засобів зв’язку, адресами електронної пошти, місцем та часом прийому громадян.

Начальник КЖРЕП-4 - Годжаєв Т.Ш       тел. 4-48-10

головний інженер  - Краснов О.П.   тел. 4-48-10                  

бухгалтер по квартплаті - Яковенко Т.В. тел. 4-48-08

економіст - Петрюк М.О. тел. 4-48-08                      

Головний бухгалтер - Глушко О.М.   тел. 4-36-09

секретар - Чокена Н.В.  тел. 4-48-10                    

завідувач гуртожитком - Гризунова З.Д.  тел. 4-48-08

технік-доглядач - Збаранська  Є.А.      тел. 4-48-08    

інспектор з кадрів – Бак С.І.     тел. 4-36-09                  

діловод - Стринадко Т.Г.    тел. 4-36-09
                    

 1.8. Оголошення про вакансії Комунального підприємства, термін подачі документів, їх перелік, вимоги до кандидата,  порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад.

1.9. Біографічна довідка (включаючи професійну характеристику) та декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівника Комунального підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних).

перелік сканованих і електронних документів 

1.10. Біографічні довідки (включаючи професійні характеристики) членів Наглядової ради (у разі її утворення) Комунального підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб’єктів господарювання, наявність корпоративних  прав (із зазначенням щодо яких юридичних осіб), а також зазначається, хто із членів Наглядової ради Комунального підприємства є незалежним. Немає

1.11. Річні звіти керівника та Наглядової ради (у разі її утворення) Комунального підприємства.  

1.12. Структура, принципи формування і розмір винагороди керівника та членів Наглядової ради Комунального підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов’язків, а також у зв’язку із звільненням.  

Скан-копія частини контракту керівника

1.13. Опис істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності Комунального  підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками.

1.14. Квартальна, річна фінансова звітність Комунального підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування. Затверджені річні фінансові плани Комунального підприємства, квартальні та річний звіти про виконання фінансових планів за останні три роки.

перелік електронних документів

1.15. Аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності Комунального підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням Наглядової ради Комунального підприємства (у разі її утворення) або суб’єкта управління об’єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством. Комунальне (дочірнє) підприємство оприлюднює річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком щодо неї, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального підприємства (у разі її утворення) або суб’єкта управління об’єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством до 30 квітня року, що настає за звітним періодом.  

1.16. Відомості про договори, учасником яких є Комунальне (дочірнє) підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про відкритість використання публічних коштів" шляхом розміщення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів: http://edata.gov.ua.   Посилання на сайт.

1.17. Інформація про операції та зобов’язання Комунального підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов’язання комунального підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства, в тому числі:

1.17.1. Обсяги бюджетних асигнувань на попередній квартал – всього та в розрізі бюджетних програм.  

Всього бюджетних коштів на IІІ квартал 2016 року – 276411,00 в т.ч.:

- на відшкодування витрат по придбанню матеріалів для аварійного запасу – 14600,00 грн.;

- на благоустрій міста – 261811,00 грн., із них:

на відшкодування витрат по санітарному прибиранню прилоткової частини доріг – 240000,00 грн.

на відшкодування витрат прибирання газонів центральних вулиць на території підприємства – 13174,00 грн.

на відшкодування витрат по покосу трав  - 8637,00 грн.

 

 

1.17.2. Обсяги видатків, проведених за рахунок коштів бюджету за попередній квартал – всього та в розрізі бюджетних програм (при цьому зазначаються також види та обсяги відповідних надходжень коштів спеціального фонду бюджету). .

Всього видатків проведених за рахунок бюджетних коштів в сумі – 715874,00 грн. в тому числі:

за прибирання тротуарів та прилоткової частини доріг – 627595,00 грн.

за прибирання газонів – 18297,00 грн.

за покіс трави – 13083,00 грн.

за проведення місячника по благоустрою території – 15833,00 грн.

за знос аварійних дерев – 26367,00 грн.

за поточний ремонт дитячих майданчиків – 7583,00 грн.

за тепло вільних кімнат маневрового фонду – 7116,00 грн.

за аншлаги - 1809,00 грн.

 

 

1.17.3. Об’єкти, що перебувають  на балансовому  та позабалансовому  обліку  Комунального підприємства (їх вартість). Завантажити

1.18. Результати планових та позапланових ревізій, перевірок, аудиту, аналізу тощо, які проводились на Комунальному (дочірньому) підприємстві за останні три роки. 

1. 17.01.14р.-26.02.14р. – комплексна перевірка діяльності підприємства за  роки (розпорядження міського голови №8-р Чернівецької міської ради).

2. 12.06.14 р.-30.06.14 р. –перевірка дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (Держіспекція України в Чернівецькій обл.)

3. 02.06.16 . – 03.06.16 р. –планова перевірка з питань правильності використання коштів фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

 

перелік сканованих і електронних документів .

1.19. Кількість службових відряджень керівника, працівників Комунального  підприємства,  у тому числі із зазначенням кількості закордонних відряджень, загальний обсяг витрат на службові відрядження, у тому числі із зазначенням обсягу витрат на закордонні відрядження.  

Одне службове відрядження у липні 2016 р. у м. Київ ТОВ «Економічна клініка «Український менеджмент. Інтелект» для участі у семінарі (3 доби). Обсяг витрат – 1509,56 грн.

 

 

1.20. Річний план закупівель суб’єкта господарювання комунальної власності міста Чернівці. .  

1.21. Фінансовий план Комунального підприємства.

перелік електронних документів

1.22. Інформація про перелік та умови надання послуг Комунальним (дочірнім) підприємством, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення, порядок одержання послуг та інформація про порядок  оскарження  рішення  керівника  цього підприємства.  

перелік електронних документів

1.23. Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень суб’єкта господарювання комунальної власності міста Чернівців, (дочірнього підприємства), його дій чи бездіяльності. Звіти  щодо задоволення запитів на інформацію за місяць, квартал, рік. .  

1.24. Ім’я, прізвище та по батькові відповідальної за інформацію особи.